Usposabljanje iz geštalt igralne terapije za delo z otroki in mladostniki

 

Geštalt igralna terapija je terapevtski model prvenstveno namenjen delu z otroki in mladostniki, ki upošteva delovanje vseh vidikov človeka: čutov, telesa, emocij in intelekta in je izjemno učinkovit pristop za delo z otroki in mladostniki. Razvila ga je Violet Oaklander v 70. letih prejšnjega stoletja. Model geštalt igralne terapije z uporabo kreativnih medijev in različnih terapevtskih tehnik otroku ponuditi priložnost, da ponovno pride v stik s seboj in deli sebe, ki jih je zaradi različnih življenjskih okoliščin odrezal.

Program usposabljanja iz geštalt igralne terapije je zastavljen na način, da v sklopu 52 pedagoških ur izobraževanja zajame celoto geštalt igralne terapije (po Oaklander modelu) za delo z otroki in mladostniki.

 

Program usposabljanja bo obravnaval:

  • teoretične osnove geštalt igralne terapije po Oaklander modelu;
  • poznavanje terapevtskih intervencij od začetka terapevtskega odnosa do zaključka terapevtskega procesa (ocena, fenomenološka diagnoza in načrt terapevtskega dela id.);
  • projektivne tehnike – terapija s peskovnikom, glino, risanjem, slikanjem, projektivnimi kartami, glasbo, lutkami, tehnika življenjske zgodbe id.;
  • intervencije za delo z različnimi simptomatikami otrok in mladostnikov (agresivno vedenje, tesnobnost, depresivnost, žalovanje, različno simptomatično vedenje id.);
  • krepitev stika s seboj pri otroku;
  • proces terapevtskega dela v skupini z otroki in mladostniki;
  • razumevanje nevroznanosti in integracije v geštalt igralni terapiji;
  • osebno izkušnjo udeležencev za delo z otroki in mladostniki;
  • predstavitev učinkovitih praks in izkušenj predavateljice iz terapevtskega dela z otroki in mladostniki.

Izobraževanje zajema strnjeno celotno gestalt igralne terapije po Oaklander modelu.

Udeleženci bodo predhodno obveščeni o materialih, ki jih potrebujejo za praktično delo.

 

Tematike izkustvenih delavnic:

  1. Osnove igralne geštalt terapije, zemljevid psihoterapevtskega procesa v terapiji z igro: Kako se organiziramo pri delu z otrokom in katere so glavne kategorije intervencij (od vzpostavitve terapevtskega odnosa do zaključka terapije).
  2. Prvo terapevtsko srečanje : prvo srečanje s starši in prvo srečanje z otrokom. Ocenjevalni obrazec po Oaklander modelu (1995).
  3. Krepitev stika s seboj 1. del.
  4. Krepitev stika s seboj 2. del.
  5. Agresivna energija in delo z jezo.
  6. Terapevtske intervencije za pomoč pri izražanju čustev.
  7. Skrb zase: 10 korakov.
  8. Uporaba projektivne tehnike – risanje.
  9. Uporaba projektivne tehnike – terapija z glino.
  10. Uporaba projektivne tehnike – terapija s peskovnikom.
  11. Geštalt igralna terapija in nevroznanost: 9 področij integracije.
  12. Delo s projektivnimi tehnikami z vidika fenomenologije (4 koraki).
  13. Uporaba tehnike družinske glinene skulpture: delo z negativnimi introjekti pri terapiji z mladostniki.
  14. Terapevtsko delo v skupini z otroki in mladostniki.
  15. Delo z otroki, ki niso v stiku s svojo domišljijo.

 

Kako bo potekalo usposabljanje?

Program poteka online preko aplikacije Zoom. Program je pretežno izkustven in interaktiven. Izobraževanje poteka skozi krajšo teoretično razlago, ki ji sledi izkustveni del v katerem udeleženci sami preizkusijo številne praktične tehnike in pristope. Praktičnemu delu izobraževanja sledi skupinska refleksija vaj. Za sredstvo učenja bomo uporabljali izrazne umetnosti kot so: slikanje, risanje, uporaba glasbil, terapevtsko delo s peskovnikom, delo z lutkami, pravljice, tehniko življenjske zgodbe id. Praktične vaje v izkustvenih delavnicah potekajo tako v večjih kot manjših skupinah. Znotraj skupine boste skozi osebno izkušnjo pridobili znanje ter tehnike za delo z otroki in mladostniki.

 

Z vključitvijo v program boste pridobili:

  • Teoretične osnove geštalt igralne terapije po Oaklander modelu.
  • Intervencije v začetku terapevtskega odnosa do zaključka terapevtskega procesa (ocena, fenomenološka diagnoza in načrt terapevtskega dela id.).
  • Intervencije za delo z različnimi simptomatikami otrok in mladostnikov (agresivno vedenje, tesnobnost, depresivnost, žalovanje id.).
  • Intervencije za krepitev otrokovega stika s seboj.
  • Tehnike dela z uporabo peskovnika, gline, risanja, kart, glasbe, lutk, pravljic, življenjske zgodbe id.
  • Poznavanje terapevtskega dela v skupini z otroki in mladostniki.
  • Znanje in veščine za vzpostavljanje in ohranjanje terapevtskega odnosa.
  • Razumevanje nevroznanosti v povezavi z geštalt igralno terapijo.
  • Razumevanje procesa integracije v geštalt igralni terapiji.
  • Osebno izkušnjo, ki je potrebna za delo z otroki in mladostniki po Oaklander modelu.
  • Strokovno znanje in praktične izkušnje predavateljice v terapevtskem delu z otroki in mladostniki.

 

Kdaj?

  • 8., 9. in 10. marec (petek 17.00 – 20.30, sobota 9.00 – 18.00, nedelja 9.00 – 16.00);
  • 15. in 16. marec (petek 17.00 – 20.30, sobota 9.00 – 18.00);
  • 22. in 23. marec (petek 17.00 – 20.30 , sobota 9.00 – 18.00).

Usposabljanje poteka online preko apikacije Zoom, v angleškem jeziku. Zagotovljen bo slovenski prevod izobraževanja.

Udeleženci po zaključenem izobraževanju prejmejo potrdilo o udeležbi na usposabljanju. Izobraževanje je vredno 2 točki za napredovanje. Katalog KATIS

 

Kotizacija: 590 € (prijava je veljavna ob plačilu dela kotizacije po predračunu). Možnost plačila preko delodajalca (delno ali v celoti).

 

Delavnico bo vodila Alina Comendant certificirana psihoterapevtka iz geštalt igralne terapije (po Oaklander modelu), psihoterapevtka transakcijske analitične terapije in supervizorka (PTSTA-P, ki več kot deset let deluje v privatni praksi na področju dela z otroki in mladostniki. Izvedla je številna predavanja in izkustvene delavnice ter izobraževanja za terapevte, psihologe, strokovne delavce, pedagoge, socialne delavce doma in v tujini.

 

Mnenja udeležencev preteklih izobraževanj:

Zelo sem bila navdušena nad samo delavnico in njeno izvedbo. Presenetil me je sam pristop, ki mi je zelo blizu. Prav tako sem se naučila ogromno novega. Zelo prav mi bo prišla teorija kot tudi same vaje za prihodnjo delo. Všeč mi je, da smo lahko sami sodelovali in izrazili svoje mnenje, prav tako, da smo sodelovali tudi v breakup room-ih. S tem ko sem sama preizkusila določeno stvar se mi je tudi ta bolj vtisnila v spomin. Všeč mi je bila tudi sama predavateljica, ki je zelo odprta, prijazna in ima pravi, spoštljiv in razgiban način dela. Res sem hvaležna, da ste nam omogočili to izkušnjo, saj smo se dotaknili res vsake pomembne stvari za katere sama še morda pomislila ne bi. Hvala za to priložnost.
(Paulina P.)

Zahvaljujem se za izvedbo usposabljanja. Pridobila sem dragocena znanja, polno praktičnih primerov, ustrezno podprtih s teoretičnim izhodiščem in bogate osebne izkušnje, ko smo bile razdeljene v pare/skupine. Hvaležna sem, da sem imela možnost udeležbe, saj je izkušnja zelo pomembna in določene novo usvojene pristope že s pridom uporabljam. …Alina pa je zelo topla oseba, všeč mi je njen “mehak” pristop, taktnost, potrpežljivost in pristnost. Dobro zna voditi skupino, se istočasno posvetiti posamezniku in kljub temu, da smo bili pred ekrani, nas povezati in poskrbeti za varen prostor.
(Katherine D.)

Zelo sem vesela, da sem se udeležila izobraževanja, saj je bilo resnično kakovostno, polno konkretnih idej za delo, podanih izkušenj iz terapevtske prakse ter nenazadnje z vključeno strokovno podlago….Iskrena hvala za vse. Se veselim še česa podobnega, Alina je res kakovostna terapevtka, zato mi je všeč, da ste izbrali ravno njo.
(Petra S.)

 

Več informacij o programu na Facebook strani Varuh otroških src.

Prijave in vprašanja na:
Tel. št: 069/606 773
E:  info@varuhotroskihsrc.com (v primeru težav z dostavo e-maila pošljite prijavo na petra.turk777@gmail.com ali pokličite)

 

Program celostnega usposabljanja iz geštalt igralne terapije (pdf)